-

Vet inte vad jag ska tycka o tänka....

2009-03-25 @ 22:55:43
Just nu har jag en tendens att bara se fel på mig själv när minsta lilla går emot mig.

Jag har så mycket roligt att se fram emot just nu men istället ser jag bara allt som sätter sig på tvären.
I över en månad har jag längtat efter att dena lördag ska komma men just nu ser jag inte fram emot den alls, jag känner mig utanför gänget jag ska träffa och orolig för att Max kommer fortsätta vara lika mammig som han varit hela kvällen.

Nästa helg ska vi se After Dark med Johans familj, men nu tänker jag bara på hur Max kommer ta det att va ifrån oss båda en hel kväll... Jag vet att han kommer va i trygga händer hos min mamma och pappa (Wille kommer nog inte göra så mycket, han är liksom bäst på att vara den hund han är) men ändå....

Dessutom är det skit att oavsett hur många mil jag går så verkar kilona sitta där dom sitter och ska jag bli av med dom får jag nog ta till åderlåtning eller något liknande, eller kanske rent ut av bara banta lite.... För typ hundrade gången..

Nog med självömkan, nu ska jag sova så jag iaf för lite skönhetssömn. Imorgon ska jag gå till Myllan för första gången i år med Lee och hennes Wilhelm, ska bli trevligt sen ska vi bada ifatt på babysimmet det vi missade förra veckan, då ska det dykas vidare. Och det ska bli - KUL!

Kommentarer
Postat av: catti

vad tråkigt att du känner dig utanför, det vill jag inte alls att du ska göra.

hänger med till bibblan på fredag, det är samma som vi var på sist

kram på dig

2009-03-26 @ 06:50:38
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

men clara gumman, inte känna dej utanför nej.

linda å cattis träffas mest.

ibland är jag med. å ibland är du med.

jag hoppas verkligen att du är med på lördag. jag gillar ju dej tjejen. det ska du veta. jag tycker du är skitsnygg oxå, MED dina kilon.

stor kram till dej vännen.

2009-03-26 @ 06:52:04
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: nina

å du, om max är mammig kanske det är precis en så här dag ni behöver.

2009-03-26 @ 06:58:41
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: malena

trist när man känner så, har själv kännt så då jag nästan aldrig vari med på sista tiden, men kom med till myllan nästa v kan du väl göra??

kram

2009-03-26 @ 13:30:47
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback