-

Var är tänderna??

2009-03-03 @ 20:17:05
Nu går vi bara runt och väntar på att få se ett riktigt colgate leende på Max, men icke sa Nicke.... Han hade även denna natt varianten "sov lite då och då för att mamma ska få dårpippi". Men tillslut kom morgonen och Johan gick upp med Max så jag fick sova en liten stund. Sen var han faktiskt på ett strålande humör så vi gav oss av til babysimmet, för första gången sa Max att han inte riktigt var på hugget för att göra det man skulle göra.
Max med sina fina badbraller. Fotograf Niklas

Tror han var vansinnigt trött efter allt spingande på natten så det kunde han ha! (bara han inte gör om samma sak, nu när vi betalt dyra pengar för att få bada :-) ) Efter badet sov han som en stock och jag och Johan fick chansen att äta en god omelett till lunch innan det var dags att följa Johan till skolan (älskar verkligen det uttrycket, låter som att han är 7 år eller nåt)
Mina killar kollar på böcker.
då Max och Johan kollade på lite böcker på biblan innan Max och jag pös ner till "trappan" så att säga. Har hittat en ny favoritplats, trappan på biblan vid barnböckerna, HUR mysig som helst, speciellt sofforna längst upp, man stör ingen samtidigt som man har koll på alla som kommer och går vilket passar mig perfa! Jag brukar ta med mig en bok och läsa lite medan vi är där, idag vart det pittstim. Jag fick mig många skratt på en kort stund, kan va värd att läsa igen om sådär 13 år igen för att ha en tanke på hur det är att vara tonåring och kille, vilket är helt främmande för mig.
Därefter gick vi hem och sen sprang dagen bara iväg och nu har vi avnjutit en god middag bestående av pannkakor som Johan gjorde medan jag fick sova en snabbis.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback