-

Tar igen oss lite...

2009-03-10 @ 15:25:18
Just nu är vi inne i en period med tänder som troligen är på g, oroliga nätter och trög mage. Dessutom har helgen bara försvunnit och jag behövde en vit helg från min älskade dator. Men nu är jag tillbaks. Idag var det babysim som vanligt på tisdagar, Max är fortfarande lika tokig i vatten och älskar allt vi gör, bara vi håller ett högt tempo. Det har nästan blivit lite utav en vana att Johan är med och badar bland alla bebisar och mammor vilket är supermysigt. Efter badet gick vi en kanonlång prommis runt hela terra nova, förbi Julias nya lägenhet som vi konkade möbler så det stod härliga till i helgen, hon hade fått det väldans hemtrevligt måste jag säga. Därefter gick vi hem och Johan gjorde en thisoppa som vi smaskade på till lunch. Gott värre. Han skulle plugga idag men eftersom nätterna numera är som dom är så somnade han med Max på sängen istället och jag smög upp och slängde ihop en kladdis, hihi. Mitt i baket ringde moster och vi bestämde att hon och Agge skulle komma hit en stund. Perfekt, eftersom man FÅR faktiskt inte göra kladdisar mitt i veckan bara för att trycka i sig den själv, så där hade jag allt tur.

Min önskelista:

1. Få sova en hel natt.
2. Att min utväxt skulle bli lika blond som resten av håret.
3. Att det skulle kunna ta och sluta snöa nån gång....
4. Att mina gympapjucks är hela och fina nästa gång jag ska ut och gå, istället för att se ut som en uteliggares skor som är ärvda av farfarsfarfarsfars kusin....
5. Att vårat ständigt skitiga golv helt plötsligt är rent och förblir så. 

Kommentarer
Postat av: nina

om du har problem att hitta gäster när du bakar nästa gång så anmäler jag mig härmed.



fin liten önskelista gumman

2009-03-10 @ 20:47:49
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback