-

Tänkte bara tala om...

2009-03-17 @ 18:15:43
att ha en bebis som krälar precis överallt och är sjuk, vilket innebär att han inte vill ha mat utan bara ammas, men eftersom vi nu dragit ner på det så måste han matas ungefär 100 gånger i timmen för att inte svälta är inte alltid så rolig att ta hand om, speciellt inte när han vill kräla iväg hela tiden men samtidigt vill att jag ska vara en halvmeter bakom för att helt plötsligt känns stora världen så otroligt hemsk.... Så nu ska hela familjen ut på en låååång promenad på begäran av mig.

Slut för ida
Tack för ida
Hunden e braaaa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAAAAAAAAA!!

2009-03-17 @ 19:15:48
Postat av: catti

låter himla jobbigt

2009-03-17 @ 19:57:55
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Malena

LÅter som du har det tufft, skönt att fotograferingen gick bra hoppas få se bilderna nån dag

2009-03-17 @ 20:04:27
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback