-

Ibland blir jag GALEN!

2009-03-12 @ 08:38:31
Att Max vaknar 137 gånger varje natt (känns det som) just nu är inte så mycket att göra åt. Men vad i helvete har Johan i huvudet när han ställer klockan på 7 och vaknar på sista refrängen av alarmet och sen när han är på toa kör mobilfan igång IGEN, UTANFÖR toan!!! Därefter går han till köket och tar ut den rena disken ur maskinen klockan HALV JÄVLA ÅTTA!! DÅ får jag tuppjuck och skäller utom honom för vad han håller på med.... Min fråga är. NÄR I HELVETE SKA JAG FÅ SOVA???

Kommentarer
Postat av: nina

*försöker knipa ihop läpparna för att inte brista ut i ett, dock förstående, skratt

2009-03-12 @ 11:22:38
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du hade din sovstund i början när han sov hela nätterna. Du får se det som en övergångsperiod på några år!

2009-03-13 @ 20:04:01
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback