-

Oboy, det här är livet!

2009-06-17 @ 22:03:25
Idag har vi haft ännu en skön dag. Först städade jag och Johan lägenhet lite snabbt, vilket var behövligt... Därefter kom Nina och Ville förbi. Så jäkla kul att se killarna leka med varandra. Jag och Nina babblade på om allt som hör livet till, precis som det brukar vara. Sen gjorde Johan lunch till killarna, mackisar, grönsaker o skinka. Max sa mums och Ville sa inte mums, men det gjorde Nina, hahaha. Därefter gick vi in till stan och så fick vi också äta, tillsammans med Robban och Catti. Himla trevligt! Och ikväll har vi varit hos svärisarna på middag, dom bjöd på grillat och jag åt sjukt mycket, så mega gott!!


Max kör runt Ville som sitter så fint i läragåvagnen.
Dom är så vansinnigt söta ihop!





Sålänge Ville satt i vagnen var allt fridens men så försökte vi göra tvärt om....
Man kan säga att Max fatta inte riktigt poängen med att sitta ner...



Sen ett kort på Max med farmor och rallybilen.


Denna bil fick Max i julklapp av sin farmor o farfar och idag premiär kördes
den medan jag o Johan tvättade bilen.

Kommentarer
Postat av: catti

Tuff racerbil. Vilka söta bilder

2009-06-18 @ 07:09:11
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: petra

gash vad han växer och blir stor. Vad söta de är tillsammans ville och max :) glad midsommar på dig.

2009-06-18 @ 21:25:02
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback