-

Loppis med mamma

2009-06-13 @ 17:33:10
Idag skulle Johan jobba lite extra så Max och jag tog en sovmorgon till nio sen var det dags för smoootie frulla, vilket både jag o Max älskar!
Under tiden pratade jag med mamma som undrade om jag skulle med på loppis med henne o mina systrar, visst tänkte jag det låter great. Så jag tog en dusch med Max sittandes i sin stol tittandes på hans förvirrade morsa som dyblöt sjöng sånger för honom, sen ringde jag mamma och sa att nu tyckte Max  o jag att det var på tiden att vi skulle dra för att Max behövde sova. Men eftersom mamma inte fick tag på någon av mina systrar blev det bara hon, jag o Max.
Loppis har liksom aldrig varit mig grajj men det här var ingen vanlig loppis utan en kvartersloppis där massor av folk i samma kvarter ställde ut sina saker, så otroligt mysigt! Och sen va det inte klokt vad vi shoppade, en liten spis till Max för 40 spänn (!) med muggar och grajj, en liten ladgård med djur, 20 spänn (!) och en pulka till nästa vinter för en 20a den med! De var riktigt kul att shoppa så.
Om Eric Karlsson läser detta bör han sluta att läsa nu innan han dör av skratt (för de var faktiskt inte ett dugg kul!)

När vi kom hem ramla Max o bet sig så illa i tungan att jag fick springa ner till Sonja o be om hjälp, tack o lov slutade det blöda fort, men det var inte klokt vad det blödde först!
Sen vid tresnåret kom Johan och nu har vi kollat på resor till hösten, men man vet aldrig....

Nu ska vi hem till mina päron på middag, ska bli både trevligt o gott.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

på den loppisen var min mamma oxå

2009-06-13 @ 18:31:15
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: catti

Kul att göra lite fynd.

2009-06-13 @ 18:34:29
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: emmma

vad kul med loppis :). Stackars Max, . Resa då blir jag avis ... Hoppas ni får en trevlig lördagskväll :) Kram <33

2009-06-13 @ 23:04:25
URL: http://eemmaalarsson.blogg.se/
Postat av: emilia

oj! Det var inte Emma som skrev utan jag :)



/// Emilia sry...

2009-06-13 @ 23:05:26
URL: http://mimmilia.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback