-

Jag får nog ta tillbaks det där....

2009-06-03 @ 23:13:24
För nu vägrar han att sova, milt sagt! Så nu har vi fullt röj här med en helt slut mamma och en pappa som ser ut som ett frågetecken.
Vi vill ju själva knata i säng så vi hinner sova lite innan the big day är här, dagen då lillasyster Hanna tar studenten, har inte fattat riktigt exakt när det var som hon blev så stor... Så snälla håll tummarna för att vädret kommer va på alla glada studenters sida, det är dom värda. Ok jag vet några tjejer det kan få regna på men vem fan okar va hatisk en dag som imorgon.


En helt annan sak, huuu vad jag kan bli trött på folk som utnyttjar andra för att vinna på det själva. Så jävla låg att göra så, speciellt när man ljuger. Problemet är att dom nästan alltid åker dit och det är väl det som är det fina med kråksången.

Appropå sång... Ikväll sjöng jag flera låter från Kristina från Duvemåla för Johan och Max medan Max åt sin kvällsgröt, själv tyckte jag att det gick riktigt bra, skulle kunna sätta upp en den helt själv i alla roller. Texterna är ju bara så genomtänkta och storryn är fantastisk. Önskar verkligen att samma gäng på Cirkus i sthlm skulle sätta upp den igen, så att jag skulle kunna få se den en fjärde gång, men då skulle jag ha tagit med mig Johan för att han behöver kulturera sig lite mer. Själv spelade jag fiol idag för Max som hoppade i sin säng av glädje, allra bäst gillar han Gotlänsk brudmarsch.

Kommentarer
Postat av: nina

Spelar du fiol Clara. Coolt. Det visst inte jag. Kan man få höra en melodi nångång?

2009-06-04 @ 08:29:33
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

jag & nina får komma hem till dig så får du dra hela kristina från duvemåla & spela fiol! kanse dansa lite oxå! hihi! kram sötis

2009-06-05 @ 21:01:09
URL: http://leelooos.blogg.se/l
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback