-

I staaaan

2009-06-28 @ 12:09:30
Igår var våran lilla familj samt mamma, pappa och mina systrar bjudna hem till goa vänner till familjen. Där bjöds det på supergod mat samt dricka. Men eftersom att Max har en totalvirrig morsa så blev det till att åka hem redan vid tiotiden eftersom jag hade jordens värsta hjärnsläpp när jag packde Max saker hemma... Vilket resulterade i att han varken fick med sig tjocktröja, keps och annat bra att ha. Men men, nån gång ska man väl lära sig!

Idag jobbar Johan så Max och jag är hemma själva och vråltvättat typ tjugo (läs sex) maskiner!! Gud så skitig man blir av att va på landet. Och inget blev ju bättre av att vi hade även där glömt haklapp till Max, så ALLA tröjor är det käk på... Som sagt, nån gång ska väl även jag lära mig.
Måste erkänna att det var riktigt skönt att komma hem till lägenheten igen, Max bara njöt av sina leksaker och jag av att bara vara hemma. Så nu måste jag slita mig från datorn för att pyssla lite innan illbattingen vaknar igen efter sin mitt-på-dagen-lur. Har en hel del att packa till kvällen med Johans vänner.. Ska nog skriva en lista på allt som behövs.

Kommentarer
Postat av: Nina

HJärnsläpp ja, tänk om det kunde gå över nån j-a gång.



Tror kanske att Ville är på bättringsvägen nu. Så snart kanske vi kan komma å hälsa på.



Kram

2009-06-28 @ 13:06:19
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Ja det är verkligen inte lätt att komma ihåg allt man ska ha med sig. En lista är aldrig fel.

Är ni i stan imorgon eller bär det av till tofta igen? Ska göra lite ärenden i stan, ses?

kramkram

2009-06-28 @ 16:32:43
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback