-

En snabb sväng i stan

2009-06-21 @ 19:00:35

Som jag säger hela tiden, DET HÄR ÄR LIVET!!! Vi bara glassar runt i Tofta och har det bra, börjar dagarna med en promenad på standen eller i skogen sen leker vi hela dagarna med Max eller äter mat. =)
Igår var hela familjen på Tofta beach bla bla blas after beach, fri öl, välkomstdrink, trevligt snacks o en sju jäkla trevligt band som spelade. Där hittar ni mig på eftermiddagarna i sommar, hahaha!! De e gött!
Idag har vi tom varit på standen och bara lapat sooool så in i bängen.
Jag kommer med bilder från midsommar senare, nu ska jag packa lite sommarkläder som passar bättre till detta väder en till det vädret som jag packade till i mitten av veckan då det var 13 grader och regnade. Det här gillar vi bättre.

Så har ni inget för er, kom ut till Tofta och häng med oss!


Kommentarer
Postat av: Catti

Vi kommer gärna ut en svnäng snart så kan grabbarna busa lite (eller massor). Låter härligt.

kramkram

2009-06-21 @ 19:33:32
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina

Å så härligt det låter. NJUUUUUT!

Vi kommer oxå nångång.

Kram

2009-06-21 @ 20:47:25
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

härligt! Njut & må gott, see u!

2009-06-26 @ 10:37:11
URL: http://leelooos.blogg.se/l
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback