-

Babysim

2009-06-02 @ 11:33:26
Idag var det dags för att ta kort på hela familjen under ytan på babysimmet. När jag fick se första kortet skratta jag så tårarna nästan rann, Johans hår... Ja, vad ska man säga, ser ut lite som att han satt fingrarna i eluttaget. Och inte bara håret utan ögonen likaså. Själv såg jag ut som en guppi. Den enda som såg bra ut var Max, som vanligt. Andra kortet blev betydligt bättre på oss alla tre. Ser fram emot att få det så vi kan göra något kul av det.
I övrigt var det lika trevligt som vanligt att gå dit och kvalitétsplaska lite. Kan bara känna att det är väl invensterade pengar, dels för att vi som föräldrar får en chans att se hur otroligt mycket våran lilla knodd klarar av och dels för att Max tycker att det är kul och han lär sig hantera vatten under respekt.

Kommentarer
Postat av: catti

Förstår att det är kul att han gillar att vara där. Vi saknade er idag, vi får försöka göra om det snart, då det är lite varmare också.

Kramkram

2009-06-02 @ 18:51:58
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Ja synd att ni inte kom idag. Hoppas vi ses snart.



Jag ser oxå fram emot att få se kortet.

2009-06-02 @ 18:59:33
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

visst är det skoj! och jessica e ju så bra. hoppas bilderna blir bra!

2009-06-04 @ 11:29:00
URL: http://leelooos.blogg.se/l
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback