-

3 årskalajs

2009-06-23 @ 20:11:54
Idag fyller min kusin Agge Bagge redan tre år. Så jag har snott mosters dator för att lägga in några ord här.
Har lite svårt att hajja att denna lilla man har hunnit bli tre bast!! Inte klokt! För tre år sen idag var det midsommarafton idag, Johan hade jobbat och vi skulle åka ut på landet för att träffa Johans kompisar, innan vi skulle åka sprang vi införbi Donken för en snabb hamburgare, där möter jag mina kusiner Emilia och Samuel med deras grannar (!). Dagen innan hade jag mött moster Fia med stora magen på sjukhuset och då var allt lugnt så jag frågade mina kusiner hur det var med dom. Till svar fick jag att "mamma var trött...." jaha sa jag och önskade dom en trevlig midsommar och gick där ifrån. När vi kommer till dörren fick jag ett lätt slag i bakhuvudet av Johan som skrattande frågade hur dum jag var, han talade om för blonda mig att troligen var det inte så att kusinerna inte var på donken med grannarna bara sådär på midsommarafton utan att det med största sannolikhet höll på att bli en kusin till. Så jag gick tillbaka till Emilia och frågade VAR Fia var... Då berättade hon som det var och senare på dagen fick vi reda på att lilla August fötts. Det känns som att det var nyss och nu är han ett helt barn som gör barniga saker hela dagarna, helt oooootroligt!


STORT GRATTIS AUGUST!!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Håller med det känns som igår vi stod där på donken!

Kan hålla med Johan till en del att du var rätt dum, hur ofta händer det att vi följer med grannen till donken ( på midsommar? ) hihi. Ha de bra kram <33

2009-06-23 @ 22:41:25
URL: http://mimmiliay.blogg.se/
Postat av: emilia

Håller med det känns som igår vi stod där på donken!

Kan hålla med Johan till en del att du var rätt dum, hur ofta händer det att vi följer med grannen till donken ( på midsommar? ) hihi. Ha de bra kram <33

2009-06-23 @ 22:41:39
URL: http://mimmiliay.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback