-

Vilken skön morgon!

2009-01-09 @ 11:11:30
Max vaknade vid fem och ville ha mat och sen vid åtta igen så då ville jag sova men inte han. De fick bli Johans uppdrag att gå upp och underhålla honom medan jag sov till halv tio, så himla skönt!! Så nu slappar vi bara runt här hemma och funderar på om jag ska plocka bort julen nu eller om en stund. Shit vilket bra liv man har!

För övrigt så har jag nu tagit del av en hemlig kupp, himla roligt. De är alldeldes för lite sånt i livet annars.

Sen ska jag passa på att berätta om min dröm oxå... Vi skulle döpa Max och höll på att fixa i lokalen där fikat skulle va och när vi väl skulle åka till själva dopet frågade min syster Hanna om inte Max skulle ha nån dopklänning. Jag står helt still och kommer fram till att det är ju det jag har glömt bort, pojken har ju ingen dopklänning, herre gud vad gör vi!! PANIK!! Sen kom ett konstigt ljud som vad så högt att jag vaknade och undrade vad grannarna gjorde men insåg att det var nog i drömmen.... Jag och mina drömmar, fattar inte var jag får allt ifrån.

 

Max favorit ställning, suga på tårna...

Kommentarer
Postat av: catti

sovmorgon till halv 10, vilken lyx... vill också.

vilken skön ställning max har.

snyggt det blev med stenarna

2009-01-09 @ 16:49:50
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback