-

OMG!

2009-01-26 @ 09:47:09
Vi har ju glömt bort min kusin Emilia! Jag har en perfekt uppgift till henne. Så nu får hon dra med sina homies och en regäl cdspelare till lekplatsen där och stå och sjunga till på hösta volym till Björn Rosenström, eftersom han texter brukar va såå trevliga och sååå barnvänliga. Så, vad sägs Millis??

Tips på sånger till Emilias gäng:
1: Piercad i ollonet.
2: Gunilla.
3: Nu du kärring.
4:Raggarrock
5: Översexuell.




Ok, måste meddela att jag börjar bli ganska nervös inför kvällen. Vill liksom bara att denhär dan ska gå..

Men först har jag o Max massor med saker som ska göras.

1: Sminka mamma.
2: Sjunga lite med Max.
3: Stuva ner Max i vagnen.
4: Stuva på mamma alla kläder.
5: Gå till banken och hämta lånelöftet.
6: Gå till biblan och lämna en bok.
7: Släpa oss upp för alla backar.
8: Kolla lite på stan.
9: Knalla bort till BVC för vägning, mätning och spruta.
10: Släpa oss hem.
11: Käka lunch.
12: Gosa med Max.
13: Invänta att antingen ska Johan komma hem eller så går vi till huset för att träffa Johan där.
14: Äta middag hos min mamma o pappa.
15: Se bonde söker fru bröllopet med mamma.
16: Åka hem.
17: Sova.


Max och hans mostrar.


Jag och Johan har ju hakat på Ninas armhävnings tävling.

Och igår gjorde jag: 26 st på knäna. Och efter en stund 3 riktiga.
Johan gjorde: 38 riktiga.

Kommentarer
Postat av: Julia

tycker de är lite väl magstarkt med dessa låtar... hon är ju bara 13 år!! vi kan väl överväga med nå mildare som muffinslåten iaf!!

snygg bild, min hy är verkligen fiiin här :) dessutom ser inte max så lycklig ut av pussar från oss tycker ja hihihih

2009-01-26 @ 10:07:11
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: clara

Nja, men vi måste ju skrämma dom andra som är där och kollar....

Dessutom så är lycklig bara förnamnet för hur mycket Max tycker om er!

2009-01-26 @ 13:48:00
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Edward cullen är namnet på en vampyr i filmen twiligth. på denna blid ser det ut som om att jag blev inspirerad och ville leka vampyr också... Sant till viss del, max e ju så söt så att jag skulle kunna äta upp honom;)

2009-01-26 @ 21:26:29
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback