-

Ödmjukhet är somligas svaga sida.

2009-01-12 @ 09:20:45
Hu va de kan irritera mig när folk är klumpiga och bara klampar fram. Än värre är när man får reda på saken det gäller av en slump för att man egentligen ska kolla upp något annat. Så nu är jag arg och förbannad.



Idag fyller lilla kusinbarn Ville ett år. Kommer ihåg för precis ett år sen. Då Hanna fyllde 18 och vi drog med henne till krogen. Med var även våran kusin Jens som senare samma natt vart farbror. För runt halv två kom ett sms att lilla Ville hade fötts, så vi skålade där för honom. Himla kul var de!



Idag har vi 1000 saker som ska göras, får nog göra ett schema för att få ihop dagen.

1. Dra upp Johan från sängen.
2. Äta frukost.
3. Fortsätta städa undan julsakerna, 4 dan nu.....
4. Klä på mig o Max.
5. Leta reda på kurslitteratur till mina ämnen.
6. Kontakta KjellÅke på komvux om jag hittat böckerna eller inte.
8. Kontakta min lärare i ett av ämnerna för att kolla hur allt ska gå till.
9. Gå promenad med Max.
10. Posta två brev.
11. Leka med Max.
12. Mata Max ca 3-4 gånger under dagens lopp.
13. Laga mat till mig och Johan.
14. Städa fram vårsakerna.
15. Skriva lite på bloggen.

Och mitt i allt detta ska Johan en sväng till skolan. :-)

Kommentarer
Postat av: Julia

klampar fram? arg å förbannad... sorry ja fattar ingenting ....

2009-01-12 @ 12:53:18
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback