-

Ninas goa glögg.

2009-01-08 @ 23:19:45
Bjöd hit min familj på den sista glöggen. Så mysigt. Pappa va hopplös som vanlig så det slutade med att han trots sitt hopplösa beteende tog lite glögg han med. Konstaterade att granen ännu är fin, så länge man inte rör den. Med tanke på att vi bara vattnat den 2 gånger, den 23 när den kom in och juldagen..... Så va de me de.
Därefter drog vi nya sing star skivan som jag fick i julklapp av mamma. 90´s va de för hela femman och guuud så kul! Alla har marängbrudklänningar på sig i ALLA låtar utom Spice Girls som av någon konstig anledning såg ut som en cirkus, men vad än värre var va att Wannabe var riktigt kul att sjunga! ÄLSKAR mitt sing star!!! Tur för Max att han gillar musik och tv, lite som två bunnys in one shot som Sylvester skulle ha sagt. Hahaha!

Nu ska jag gå och knyta mig, så...

God natt!

Kommentarer
Postat av: nina

va mysigt.

hoppades den smakade!

2009-01-09 @ 09:19:00
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Julia

göööör go glögg :) ja vill me sjunga the 90's sing star!!

2009-01-09 @ 11:27:55
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback