-

Konstigt det blev nu då....

2009-01-14 @ 09:46:31
Nu ska vi ju gå för våran vanliga träff på Korpen med dom andra bebisarna för att sen luncha på Borgen. Men rätt sov det var somnade Max bara sådär.. De va ju inte alls planerat! Jaja, han får sova en stund sen packar jag ner honom i vagnen och knallar bort.

För övrigt så ogillar jag när dom slänger ut mitt "dröm"hus (iaf inom våran budget) i tidningen, vill ju att de ska va hemligt så att ingen annan vet om att de e till salu.

Och den sista konstiga saken... Varför mina amaryllisar vägrar sluta blomma, julen är ju faktiskt slut med råge nu. Utan istället kommer nya stänger. Hur konstigt är inte de???

Kommentarer
Postat av: Julia

skulle kanske i rent försvar till lilla huset vilja säga att det inte är så hemligt när det ligger ute på hemnet.... och om amaryllisarna, dom kanske tror att julen varar ändå in till påska, hej hoppsan i galaoppsan ....alla amaryllisar blommar hoppsan!!

2009-01-14 @ 11:15:39
Postat av: nina

bättre sent än aldrig...



tack för idag gumman

2009-01-14 @ 17:13:35
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

hoppas ni får det ändå

2009-01-14 @ 18:02:55
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback