-

Känner att jag behöver förklara mig lite...

2009-01-27 @ 14:31:20
Det här med att Max "bara" väger 7070 gram... Nu är det så att hans start vikt var ju ganska så hög. På hela 4240 gram! Så han har nu knappt gått upp några gram sen november....  Därav får vi går och väga honom varannan vecka på bvc för att väga honom hemma = MENINGSLÖST! Har ju diffat på ett halvt kg vissa gånger... Så numera väger vi bara honom på bvc.

Dessutom så kommer klagosång nr 2 här: Max har 38 graders feber och har varit på grinhumör fram till för två minuter sen för nu skrattar han som aldrig förr. Gissar på att alvedonen har hjälpt. Jag har för övrigt också feber, 37.9... Och för mig är det feber eftersom jag aldrig annars har temp över 36.8. Så det blev att stanna hemma från Nina idag. Som tur är så kom Johan hem för en liten stund sen och kan underhålla Max.

Kommentarer
Postat av: jools

ahahah jo ja pratade me di i telefon...de stämmer :)

2009-01-27 @ 14:51:05
Postat av: nina

krya på er gumman å lilla gubben

2009-01-27 @ 17:53:42
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Malena

Krya på er nu!!

2009-01-27 @ 20:12:23
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

vi sågs ju idag, vad bra att ni blev friska så fort!

2009-01-28 @ 18:56:29
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback