-

Jag ä inte bitter.

2009-01-27 @ 09:44:56
Nej det är jag faktiskt inte. Tycker mer synd om dom som kommer köpa mögelkojjan. Så nej, jag är inte bitter, hela ön kryllar ju av fina hus (problemet är bara att det redan bor människor i husen). Har faktiskt inte mått såhär bra som jag gör idag sen den dagen vi hittade det huset, som jag mådde då stavas bara ångest. Så idag ska jag bara ha det chill med Max. Nu ligger han här brevid mig i sängen och leker med sin kanin, samtidigt som vi diggar till "Om du lämnar mig nu" med Winnerbäck. Därefter ska vi släpa oss ur sängen, men vet inte om jag vill, de är ju så mysigt här. Och nu är Max på ett betydligt bättre humör än igårkväll. Tror att hans 5 månadsvaccin hade gjort sitt. Trots att han var så himla duktig när bvc ssk Eva puttade honom. Dessvärre var att han verkar va en tunnis. Han väger nu ynka 7070 gram och var 67 cm. Och dom flesta av hans bebiskompisar har dragit om honom med hur mycket som helst. Men är inte Eva orolig så är inte jag orolig.


Kommentarer
Postat av: Lena

Äsch var inte orolig för vikten, min lilla donna är 10 månader och vägde nu 9 kg och var 75 lång så hon är en tunnis. Men glad och äter som hon skall men är hur aktiv som helst så inte konstigt att det inte fastnar ngt på henne.

2009-01-27 @ 10:20:03
Postat av: astrid

du behöver nog inte vara orolig.. Nova väger bara 6 kg och våran bvc tant var inte orolig. Tråkigt att det blev som det blev med huset. Förhoppningsvis kommer det upp fler drömhus

2009-01-27 @ 13:26:29
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Hanna

hihi åh så "stor" och fin han såg ut på denna bild! super härlig

2009-01-27 @ 13:52:30
URL: http://hande.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

wilhelm väger 7095 g & är 69,6 lång, tror inte det är någon fara alls

2009-01-28 @ 18:55:33
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback