-

Hatar att inte veta.

2009-01-16 @ 20:52:47
Jag är inte så bra på att vänta har jag märkt. Komenterade förut till Johan att den enda längtan jag verkligen gillat va när Max låg i magen. Annars får jag spader på att vänta på svar. Och ni som känner mig vet vad jag dillar om, ni andra får stå ut ett tag med mina konstiga inlägg....

För övrigt så har Max börjat med ett nytt bus. Som helt oväntat (helt sant) är utlärt av hans mormor!! Buset går ut på att rynka på näsan samtidigt som man drar ihop överläppen. Han blir ju bara för söt när han gör sitt bus.

För övrigt så vill jag bara tala om för dom som inte vet att Åhléns har HALVA REA PRISET, gud så jag shoppade!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback