-

3an

2009-01-04 @ 23:06:16
Så Nina nu kommer 3an.

3. Varför endel anser sig ha rätten till att påpeka att man efter fyra månder fortfarande inte gått ner alla kg som jag borde ha gjort och ska istället ge mig tips på saker jag kan göra för att bli av med dessa trivselkilon (som trivs lite väl bra på min kropp). Men snälla säger jag då, jag vet mycket väl att jag borde träna oftare och äta nyttigare "Men va faaan en annan dag kärringjävel!!" svarar jag....

tom en 4a kommer här! Tataaa!!

4. Varifrån kommer allt damm som ständigt ploppar upp i våran lägenhet ifrån, det är ju bara helt ooootroligt!!

Nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Julia

vem i hela friden är så korkad å påpekar din vikt?? skit i det precis lika mycke som vi skiter i allt annat onödigt ... å vem tror sig ha rätten att i huvud taget lägga sig i ditt liv hur du vill leva... suck!! ja säger bara. njut av era liv... love!!

2009-01-05 @ 01:07:11
Postat av: catti

skit i dem.. mår du bra så är det det som räknas... att folk ska lägga sig i så mycket.

kram på dig

2009-01-05 @ 08:05:31
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

som sagt, folk säger så mkt skit. å det gäller att kunna sortera.

här kommer nått du ska ta in: DUMPA VIKTFIXERINGEN! DU ÄR VACKER

2009-01-05 @ 20:08:28
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback