-

Värdelöst

2009-02-10 @ 15:37:43

´Tror att även jag fallit dit... Jag börjar/är förkyld! Och vi som hade så sjukt mycket vi skulle göra idag... Har ont i halsen, örat och är trött hela tiden trotts en tupplur mitt på dan. Så nu är det c-vitaminbrus och bafucin som är the shit. Dessutom vaknade jag idag med värsta astman på år och dar! Tänkte, jaha nu blir det sjukan men jag rotade fram min megabronta värsting mediciner och vipps känndes allt mycket bättre. Så jag knallade iväg till babysim som var ett enda kaos, men ett mycket trevligt kaos. Max älskade babysimmet och körde alla simsätt på en gång som vanligt och jag hade fullt sjå i att hålla i honom. Hemåt gjorde vi sällskap med Lee och Wilhelm, mycket trevlig när vi smög omkring bland husen. Och nu är allt i botten, dessutom så måste vi gå in till stan för att hämta Johan cykel som vi glömde igår. Och sen är det tvätta som gäller hela natten lång. Ge mig ett B, ge mig ett L, ge mig ett ÄÄÄÄ! Vad blir det?? BLÄÄÄÄ!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nää, vad surt! Å det enda man vill göra när man mår så ä att slappa i soffan typ...



Bra att babysimmet var kul iaf! :-)

2009-02-10 @ 17:57:55
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: nina

BLÄÄÄ

2009-02-10 @ 18:49:06
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

naj vad tråkigt att bli dålig, hoppas det går över fort...

2009-02-10 @ 19:24:59
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Malena

Trist att du är sjuk din stackare. Då kommer ni inte med i morgon eller, är ju så trevligt att ha er med!

2009-02-10 @ 19:46:29
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: cat

stackare... hoppas att det blir bättre snart!

2009-02-10 @ 19:53:30
Postat av: Petra

usch låter inget vidare att vara förkyld.. tror jag också håller på att falla dit.. Vi får ta och se till att ta en shopping och sen någon utgång tycker jag :) krya på dig.. kram

2009-02-10 @ 21:36:26
Postat av: julia

huuuu krya på dig!! ät mycke vitlök å ät honung i mängder... kram kram

2009-02-11 @ 00:29:26
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback