-

Vaddå DÅLIG?!

2009-02-01 @ 20:02:26
Allt börja med att vi skulle ha över min mamma, pappa och två systrar på lite Max fika, så jag skulle baka hallon laktris kakan. Skulle precis börja baka så kom svärmor och svärfar över för att gratta Max. Så dom blev kvar dom med. Så kom hela familjen, inkl Wille, familjens hund. Max fick massor med fina presenter, bla ett lakan som min mamma sytt till honom, det är ju inte klokt vad älskad denna unge är! Sen åkte svärmor och svärfar, då åkte SingStar fram och jag kan lova, ALDRIG har Länna haft ett sådant gung tidigare. Och mitt i en sång får mamma som kommentar DÅLIG. Då utbrister hon "Dålig, vaddå dålig?? Jag var ju BRA!" Säger bara, mamma du har helt rätt inställning till livet!
Dagens namnsdagsbarn




Nu sitter vi och myser framför tvn och väntar på I survived a japanese game show,hihi.

Kommentarer
Postat av: cat

jajajajaja jag älskar japanska program! helt tokiga!

2009-02-01 @ 20:13:04
Postat av: nina

när kommer singstar fram när JAG är på länna då???

2009-02-01 @ 21:23:32
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: jools

ja .... förstår att fu måste va stolt över dina vackra systrar :) give me your looooove säger ja bara!!

2009-02-01 @ 23:20:24
Postat av: LeeLoo

mysigt med kalas & åh va skoj med singstar!!

2009-02-02 @ 20:59:34
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis i eftrskott till lilla max :)... Vad stor han har blivit sen jag såg han sist :).. hoppas allt är bra med er..



kram malin

2009-02-03 @ 11:24:09
URL: http://summmergirl.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback