-

Söndag.

2009-02-08 @ 16:55:01
Idag har vi haft en riktig söndag, vilket innebär: En promenad, handla lite mat till veckan, åt en mysig lunch medan Max låg på golvet och fortsatte vara underbar. Tog en tupplur vilandes på Johans mage, så länge sen. Vaknade och såg Arga snickaren som vi bandade i veckan, vilket är vårat senaste favvo program. Tror man kan dra nytta av allt den mannen säger och gör om man ska köpa något eget en dag.

Igår var vi hemma hos mamma o pappa. Mamma och Julia hade gjort sjukt god mat så jag bara måste göra nån gång. Sen vart det schlager och tom pappa och Johan tittade, är helimpad. Resultatet var rättvist och väntat måste jag säga.

Nu ska jag plocka upp vår lilla prins som har sovit i tre timmar nu. Så de e bara att hoppas att han kommer sova inatt...


Jag och Max smakar på hans fötter.

Kommentarer
Postat av: nina

mmmm ser delikat ut

2009-02-08 @ 18:05:30
URL: http://torrbollen.blogg.se.
Postat av: julia

ja vill me smaka på dom små fossingarna - hoppas på att va frisk snart så ja får gossa in mig i den lilla prinsen!!

2009-02-08 @ 18:06:58
Postat av: LeeLoo

mysig söndag

2009-02-08 @ 20:44:55
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Malena

vad jag kallar en myssöndag.

2009-02-09 @ 09:09:31
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback