-

Nån som vill va min Anna Skipper??

2009-02-26 @ 22:34:48
Som sagt, jag behöver en Anna Skipper som stoppar, peppar och ser mina misslyckanden och framgångar. Så känner DU dig manad så lovar jag att göra mitt bästa. Känner att jag har lite dåligt med Pippi Långstrump i mig nu. När hon står och säger till sig själv att gå och lägga sig på kvällen.... Just så känner jag mig nu.
Så har du en liten liten Anna Skipper bakom örat så släpp henne lös och bli mitt helvete.



HUR kunde det bli såhär illa kan man undra??? (jag kan ju låtsas att jag inte vet hur och jag lovar att inte skylla på Max, det är ju faktiskt jag själv som stoppat i mig allt blaj....)

Kommentarer
Postat av: jools

om jag får säga ... så tycker jag du är vackrare än nånsin. du skiner, glänser och har en gloria som det strålar om!!! lycka är den finaste egensakapen en människa kan bära på. slimmade lår har inte med det att göra. du är såååå snygg och fin. och det säger jag ICKE pga jag är din lillasyster....

2009-02-26 @ 23:24:45
Postat av: LeeLoo

du är jätte fin på bilden..men jag förstår hur du menar. om du hittar en anna skipper plz send

2009-03-02 @ 10:19:16
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback