-

MVG

2009-02-18 @ 19:00:46
Idag har Johan varit hemma hela dagen med oss. Han hostar och snorar så han tog en dag hemma, vilket vi (jag o Max) tyckte att han gjorde helt rätt i. För vi drog med honom till Terra Nova kyrkans sångstund för barn 0-2 år. Jag måste säga att jag är grymt impad av han insatts och förstod hans kommentar "jo det var väl tevligt men jag gör aldrig mer om det." Vilket inte var helt oväntat, men jag är mer än nöjd. Det är ju faktiskt inte alla pappor som hänger med på sånt så nu delar jag ut ett stort MVG till honom.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback