-

Premiär.

2009-02-04 @ 20:18:32

Oj det känns som att det var en evighet sen vi vaknade imorse. Först vid sju sa Max att vi skulle gå upp så han fick följa med Johan på en dusch så jag fick sova en kvart till.
Därefter har det varit full fart. Jag och Max knallade till BVC Eva för att väga honom, kom en timme för tidigt... som vanligt. Tror hon börjar bli van med min dåliga koll på tider, men jag lovar att jag ska bättra mig! Där visade det sig att han bara gått upp 70 gram sen förra veckan, vilket inte var någon höjdare. Detta slog mig först när jag satte det i relation till att jag hade 100 gram smör i kladdkakan jag gjorde igår... Så nu har vi köpt hem majsgröt, mjölkersättning, potatisar och morötter i mängder. För nu ska ungen hulla på sig!
Efter Eva gick vi till mamma en snabb sväng sen var det snabbt hem igen där Julia, Hanna och Wille väntade. Hanna hade med sig en mycket söt present till Max, en grön pyamas med döskallar på.
Max passade på att rida på sin "häst" Wille som för en gångs skull fick känna på när någon annan humpar en.




Därefter åkte vi (jag o Max) till Terra Nova kyrkan för en sångstund. Där träffade vi Lee och Wilhelm. Och jag bara säga att  jag blev glatt överraskad. Det var massor med sånger jag aldrig hört.

Därefter skulle Max provsmaka gröten. Det var med stora framsteg. Han ÄLSKADE den!
Ser fram emot gröten Provsmakar.


Att äta gröten gick bra och att kräkas upp den igen tre min efter....
Så vi hoppas på större framgång med ersättningen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i löööööv korten på max å wille!!

2009-02-04 @ 21:35:45
Postat av: catti

jisses vad ni har hunnit med saker. vad kul att han tyckte om gröten

2009-02-05 @ 06:31:21
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: astrid

jovisst finns den i mössa... och scarf.. hade med velat ha i body men Nova har fått så mycket kläder och vi har inte riktigt pengar att lägga på ökläder i överflöd så jag får glatt sukta vidare ;)



kram på er

2009-02-05 @ 20:53:15
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: LeeLoo

härliga bilder, vad söt han är Max!

2009-02-07 @ 00:59:51
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback