-

En låt som man inte glömmer.

2009-02-09 @ 16:31:26
http://www.youtube.com/watch?v=wzyTM2zhpMc&NR=1

Nu råkar det va så att jag älskar Helen Sjöholm och därför dyrkar allt hon gör. Hon kan konsten att sätta känslor på ord och i denna låt har hon lyckats än en gång. Tror att det finns många tjejer där ute som känner igen sig i låten trots att jag haft tur och inte behövt känna så så finns det dom närmare än man tror som lever ett förtryckt liv.
Så till dessa tjejer och alla andra vill jag spela denna låt.

Kommentarer
Postat av: julia

tyvärr finns dom kvinnorna runt omkring en vare sig man vill se det eller inte... det enda man kan göra är att lyssna på dom....

2009-02-09 @ 19:38:40
Postat av: julia

tyvärr finns dom kvinnorna runt omkring en vare sig man vill se det eller inte... det enda man kan göra är att lyssna på dom....

2009-02-09 @ 19:40:11
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback