-

Att ha en bebis....

2009-02-02 @ 10:19:22
Först gick det 10 dagar utan att han ville bajsa, då var man orolig för det. Därefter så skiter ungen så ekonomin spricker sönder och samman (fy va blöjor är dyrt!). Och då ska man oroa sig för det. Och eftersom han skiter fortare och oftare än han äter så vill han äta varannan timme. Även på natten. Och mitt i natten kom Johan med sin klockrena kommentar "Äter han nu IGEN?!! Är det tredje gången han äter nu???" Det var bara det att för första gången på 5 dagar så hade han faktsikt sovit i hela tre timmar i streck. Så man kan säga att han kommentar var lite förvånande. Så där satt jag, kl 03:07 och skrattade för mig själv.
Sen vid halv åtta gick Johan upp med Max, medan jag sov en liten stund till. Därefter gick vi med Johan till skolan, gick in på biblan för att lämna en bok, gick hem, åt frulla, underhåller Max och anmält oss till Babykonset i Visborgskyrkan. Ska bli himla kul och ser hur en sån går till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill gärna veta hur babykonserten var, låter skoj

2009-02-02 @ 16:00:10
Postat av: nina

hoppas inte det är ville som smittat honom.

2009-02-02 @ 16:41:43
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag var på babykonsert i terranova kyrkan det är jätte mysigt!!

2009-02-02 @ 18:51:46
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: catti

det anonyma är från mig, resnade gammalt som sparats på datorn, så det kan bli

2009-02-02 @ 19:18:22
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback