-

ÄNTLIGEN!

2009-02-25 @ 10:16:14
Som den sanna royalist jag är så hoppade jag upp och ner i soffan när jag fick veta att Victoria och Daniel ska gifta sig. Gissa om jag kommer följa planerna slaviskt, hihi! Och en sak som slog mig var att det är bra att hon gifter sig först i kunga familjen, med tanke på att då finns ännu prins Philip ännu ogift, vilket betyder att det loppet ännu inte är kort. Han är ju mitt wildcard. Vet inte om han bryr sig om att jag har ett barn och är förlovad, konstigare saker har ju hänt som jag brukar säga.

Men från mig, STORT GRATTIS Vickan o Danne! (hahaha, nu låter det som att vi är hur tighta som helst, bra va!)


Min korta men dock en lista på min kontakt med dom kungliga.

1. Tagit i hand med drottningen på invigningen av Hansedagarna och HON tackade MIG!! Hur stort är inte de?!!!
2. Mötte prinsessan Medelene i Tofta ett par gånger när hon dejatde Eric.
3. Sett kungen körandes i sin bil från slottet.

Där var den listan slut.... Alldeles för lite Philip i den måste jag säga....

Kommentarer
Postat av: nina

du din knasboll

jag sitter här å gravar högt i soffan. det gör jag ganska ofta åt dina inlägg.

du är för skön du.

kram

2009-02-25 @ 11:31:57
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: jools

ja vet... du va den första ja tänkte på när ja hörde om nyheten. "fan nu blir clara gla " tänkte ja... grattis clara ska man kanske säga istället ;)

sanna mina ord, jag kan säga efter att ja såg pressmeddelandet på tvn när kungen, drottningen och dom 2 turterduvorna sitter runt nå 1600tals skrivbord å berättar om va som sker, så tänkte jag "måtte jag och prins filip aldrig bli ett par så man måste va me om nå sånt där pinsamt"...hellre skulle ja gnaga av mig mitt högra öra!!

2009-02-25 @ 12:42:16
Postat av: catti

då håller jag tummarna för ditt wildcard, hihi

2009-02-25 @ 16:04:14
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: cat

Príns Philip är väl inge snygg. Det där får du lägga ner =)

2009-02-25 @ 22:38:46
Postat av: clara

Men Cat! SNYGG spelar väl ingen roll om man får bli prinsessa eller nåt!!! :-)

2009-02-26 @ 09:36:50
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback