-

Prisa alvedon!

2009-12-12 @ 17:26:50
Nu har Max haft feber sen i natten till torsdagen.... Och jag tycker så fasligt synd om han, han är liten, ynklig och behöver mängder av kärlek, speciellt av mig. Vilket han självklart får, själv svettas jag som en gris om nätterna när jag har en liten kamin liggandes på mig. Utan alvedon vill han inte äta, eller göra något alls. Men med denna makalösa lilla patron så blir han stundtals NÄSTAN sig själv för korta stunder och då passar vi på att trycka i honom mat och mutar med Festis. Tycker såååå synd om honom! Skönt bara att vi inte är dåliga så att det finns några av oss som kan ro detta skepp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Julie är vaken och hälsar och kramar på Max!!

2009-12-12 @ 19:31:58
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Catti

Stackars Max. Hoppas han kryar på sig fort.

kramrkram

2009-12-12 @ 20:04:20
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback