-

julbak

2009-12-19 @ 16:54:43

Nu har familjen äntligen bakat pepparkakor! Vilket projekt! Oj oj oj oj, Max åt upp all sin deg på en minut sen ville ha bara äta upp våran medan vi gjorde vårt yttersta för att klämma ut några hjärtan, kaniner, grodor mm som Max fått i sin kalender. Men kul hade vi och EMD skrålade i bakgrunden med sin nya julplatta, så allt detta stavas stämning! Det är just precis såhär jag alltid trott att det är att ha en familj själv och det är underbart! Jag kan inte annat än att säga att jag känner mig stolt över att få vara mamma till Max, stolt över att få vara sambo och förlovad med Johan och stolt över allt som vi tillsammans klarar av. För vill man så kan man, det är min livsfilsofi.
Det är bara det att man får nog räkna med lite kaos i vardagen och inse att allt är precis som det ska.
För övrigt så har jag nu handlat klart ALLA julklapparna och jag känner mig så nöjd, hoppas nu bara att alla andra blir lika glada och nöjda över min beslut som jag.



och detta är bara början.... hohoho!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny, Julie och Elis

Min blomma.. =)

2009-12-19 @ 19:00:24
Postat av: cat

Vill ocksa ata massa deg... ses till nyar =) Du ar val hemma?

2009-12-20 @ 07:08:11
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback