-

Förklaring.

2009-12-07 @ 20:49:08
Jag känner att jag behöver förklara min frånvaro från bloggen, men just nu tar Max upp ALL min tid, vi leker, utvecklas så det knakar och har helt enkelt fulla dagar. Därför har jag valt bort datorn. Fattar inte hur ni andra som är hemma med era ett och ett snart halvt års knoddar hinner med att blogga???
Men jag hoppas på att jag kommer tillbaka snart, men man vet aldrig. För just nu är jag

1: MAMMA
2: mamma
3: mamma
4: sambo
5: bara Clara.

och det har jag inte ett dugg emot!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback