-

Stående ovationer!

2009-08-07 @ 23:23:27

Ja vad ska jag säga, HON är otrolig, DOM är otroliga! Och vem och vilka pratar jag om??
Jo Ida Wahlgren och hennes gäng såklart!! Ikväll var jag nog njöt, eller snarare äcklades av hennes skapelse/teater/musikal. In Expectation Mortis


Ett litet smakprov på vad jag upplevt ikväll. Vi snackar tjejer och killar som är totalt galna och dessutom är fulla av talang, dom väcker liv i den gamla ruinen. Eller om det väcker liv är frågan då det hela handlar om just dödens väntrum och olika livsöden. Ida har lyckats skapa något alldeles annorlunda mot det vanliga. Det var stora livsfrågor som ställdes ut bland publiken blandat med magdans och en alldeles enastående eldshow. Kan bara säga att jag är SÅ imponerad!
Skitbra jobbat Ida och alla andra som var med döda som levande.

Kommentarer
Postat av: raukan

Tack för att du kom! :)

2009-08-10 @ 22:50:21
URL: http://raukan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback