-

Pimpat garderoben.

2009-08-20 @ 22:06:48
Johan brukar kommentera att jag har fånigt mycket kläder. Själv håller jag inte med, bara för få garderober. Dessutom skickar jag minst två fulla IKEA kassor till Röda Korset varje halvår. Mitt problem i våran lilla lägenhet brukar vara att mina kläder varje morgon ramlar ut på golvet och där ligger som tills Johan får ett raseriutbrott och jag snabbt hänger in allt igen. Men igår så tyckte jag lite synd om mina klänningar som fick ligga i en hög på en tråkigt hyllplan. Helt enkelt, dom är värda en grymt mycket bättre plats än så. Jag hivade ut vart enda plagg på sängen närmare sagt 300 plagg (tappade räkningen där och tack och lov fanns inte min "dom där kläderna ska jag ha när jag blir smal igen IKEA påsen" i lägenheten utan nere i förrådet) sen började jag hänga in allt igen. Max stod brevid sängen och sa "oooooohhh" hela tiden. Han är inte van att se mig hänga in kläderna.
Tillslut vart det hela ganska bra, Johan fick göra sin del med att sätta upp räcket och sen underhålla Max efter att han tröttnat på att säga "oooooohhh" till varje plagg jag tog upp, vilket är fullt förståligt.

Och här har ni resultatet, jag fick hänga av två av dörrarna för att inte få dårpippi stup i minuten.

Tattadaaa!!



Numera är det tänkt att mina kläder ska dansa in i garderoben av sig själva. Eller iaf med lite hjälp av mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ordning å reda! Trevligt!

2009-08-21 @ 08:42:40
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: cat

mycket vackert! håller med - för få garderober, inte för mycket kläder! Man har ju aldrig något att ta på sig...

2009-08-21 @ 09:22:08
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback