-

Oh what a day!

2009-08-29 @ 17:10:07
Nu har jag haft mitt första kalas som förälder och vad lycklig man blir när man inser hur älskad ens barn är. Så många vänner och släkt. Det blev så många paket att Max tröttna innan vi ens kommit en liten bit på vägen men oj så mycket fina saker han fick! Tusen tack säger jag å Max vägnar. Men nu är jag helt slut, blir nog en pizza från pizzerian runt kröken och sen totaltmys med familjen. Och sen så vill jag tacka Cattis och Rami för den fina presenten som jag fick av dom!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser inte halva texten för den där välkommensaken i en kanten..vill läsa, vill läsa =D

2009-08-30 @ 21:22:41
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback