-

dansglädje

2009-08-27 @ 15:05:21
Det lutar mot att det kommer bli kalas både lördag och söndag som tur är. Jag och Max fick komma ner till barnmottagningen och kolla läget lite. Dom sa att det är ett virus han fått och att eftersom han haft det så många dagar nu så smittar han inte längre. Men vi ska kolla om tempen sjunkigt imorgon annars får vi flytta på allt. Så nu håller vi tummarna.
  Men jag och Max bestämde oss för att liva upp stämningen lite med att dansa runt i hela lägenheten till Miss Li, är det något man blir glad av så är det hennes musik (det vore kanske något för alla tråkmånsar som häckar i varje hörn och ser ut som att dom precis fått reda på att jorden ska gå under). Så passa nu på och dansa loss allt Gud gav dig att skaka på och ha kul!
 

Kommentarer
Postat av: Catti

Oj vad vi håller tummarna.

Skönt att det inte var ngt värre.

kramkram

2009-08-27 @ 17:29:58
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina



Hoppas så klart på att Max blir frisk men blir ju inte jätteledsen om ni får flytta fram kalaset tills jag kommer hem igen ;-)



Jag ÄLSKAR Miss Li

2009-08-27 @ 17:58:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: sis

hehe de där e ju min låt;) ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba!

2009-08-27 @ 20:53:57
Postat av: malena

Krya på dig lille Max

2009-08-27 @ 22:13:06
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback