-

Bounce lovers!

2009-08-08 @ 09:45:10
Om det inte bara är jag i hela världen som missat denna underbara grupps påhitt för ett litet tag sedan då dom via facebook och sms skramlade ihop 300 dansare som under 30 minuters inlärning av korregrafi en dag gjorde tre uppträdanden i centrala Stockholm utan någon som helst förvarning,  så synd att man missade det! Men vem hade kunnat ana att hela plattan skulle rocka loss till  Michael Jacksson bara sisådär.


Jag älskar Beat it, jag älskar Bounce! Så jävla coolt gjort!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såååå jävla häftigt!!

2009-08-09 @ 12:00:41
Postat av: NIna

Älskar också alltihopa. GRYYYYYYYYYMT

2009-08-09 @ 20:58:42
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

skit coolt ju! wow, blev helt rörd!!

2009-08-12 @ 23:16:45
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback