-

Av alla saker i världen så vill jag helst ha en kitchen aid.

2009-08-12 @ 21:34:47
Det är en makalös manick!


OM jag fick en kitchen aid skulle jag typ vara den lyckligaste i världen, speciellt om den skulle var creme, tror jag. Klart att jag skulle överleva om jag fick en i någon annan trevlig färg med, men en cremefärgad skulle bli pricken över i:et i mitt "nya" kök. Jag skulle då gladeligen kliva upp halv sju för att baka bröd till mina älsklingar och till kvällen slänga ihop en hög med söta cup cakes. Men nu har jag ingen kitchen aid så Johan och Max får fortsätta leva med att jag sista av oss drar mig upp ur sängen strax efter nio och sen får alla vara nöjda med tråkigt jävla köpebröd och inga smarriga cup cakes om kvällarna blir det heller. Helt enkelt mitt liv blir lite tråkigare, lite gråare utan denna änglamaskin som kostar helt vansinnigt mycket. Så om det finns någon snäll själ som vill göra mitt liv sådär underbart, så skänk en tia eller två till min fond "en kitchen aid till claras kök". Och om alla jag känner lägger en tia var så är det ju inga problem, för vem vill inte se mig lycklig och vem vill inte smaka på mina bullar??? För på bara fejjan så har jag ju 224 vänner och sen så känner jag ju minst lika många till in real life så att säga, dessutom kan säkert min mamma lägga en hel hunka för att gynna mitt intresse för bakning. Därmed säger min mattematik att ni mina goda vänner kommer få ihop till denna makalöst underbara manick till mig på nolltid! Tadaaaa!


Jag vill ha, jag vill ha, jag vill haaaa!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

omg, vad fult av dig!? Materialist där! Hehe! skämt å sido

Du, vi kommer visst gå på babysimmet!!!!! Wilhelm kommer vara hemma från dagis varje tis & fre samt halva mån & tors så vi kommer fortsätta att plaska med eran härliga familj! Fint va!

Hoppas du får din proffsiga bakmaskin, vad kostar den? Många bäckar små visslar

2009-08-12 @ 23:09:35
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Catti

Den är fin den

2009-08-13 @ 15:43:31
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Ja en sån skulle man inte tacka nej till

2009-08-13 @ 17:37:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback