-

Några riktigt gamla kort.

2009-04-20 @ 23:14:33
Jag började titta i mitt första album och fick jordens lyckrus så jag måste dela med mig av några bilder.


Ja, helt olik min son är jag inte.


Här myser jag som liten liten bebis med min moster Fia. Märket jag har i huvudet var för att jag så ut så med mitt storkbett men som tur var försvann med tiden...


Ingen digital våg där inte. :-)


Jag har massor med fina bilder som jag kommer slänga in lite här o var. Men här kommer en av mina favoriter, jag och mamma i Tofta.


Kommentarer
Postat av: julia

fantastiskt vackra kort syster!!!!

2009-04-21 @ 12:12:16
Postat av: Anonym

Vad fina vi är!

2009-04-21 @ 17:13:42
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Den första bilden är du dej lik, ser ju ut som den som du har till höger där i kanten.. ;)

De e kul o kolla gamla kort!

2009-04-21 @ 20:07:30
Postat av: cat

Åh vilka fiiina kort =) Vad söt och liten man var.. tänk va åren går. Herregud, det är ju snart redan MAJ. sjukt. Hoppas allt är bra med er!

2009-04-21 @ 21:27:16
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback