-

Min goa vän Cattis dessutom konstnär

2009-04-12 @ 17:10:29
Så sant så sant. Efter att Cattis varit här på middag läste jag vad hon skrivit i min finfina gästbok som jag fick av Nina i present när jag fyllde år. Det underbara med Cattis är att hon alltid trycker med en liten bild när hon ska skriva/förklara något. Denna gång blev det en kyckling i ett ägg. Tänkte att jag bara MÅSTE dela med mig med några till bilder/konstverk från denna talang.


Svårt att tro att tecknaren ska fylla 26 i sommar....


Nästa bild kommer från min bibel där Cattis inte klarade av att med ord beskriva sin favoritsexställning utan bestämde sig för att rita den istället. Om någon fattar vad denna ställning kallas kan ni gärna berätta det för mig för ni anar inte vad jag grubblat över denna bild.....


Slutligen kommer även en bild på henne själv från min bibel och ni som inte vet hur denna underbara tjej ser ut även efter denna bild så har jag slängt in ett foto på henne och mig.


Gillar hennes "kallas för" skarp!



Kan bara säga att man kan bara vara lycklig som har en så skön tjej som Cattis som vän. Vi gick 1-9 tillsammans och nu förstår jag att vi måste ha varit hopplöst jobbiga stundtals att vara lärare åt för jisses så vi skrattade och gjorde fanskap. Bäst av allt var en MEGA chokladboll på en hel sats. Eller att tälta på gården eller att spela fiol så det dånade om det på hela terra nova.

Kommentarer
Postat av: nina

härligt med goda vänner

2009-04-12 @ 18:28:59
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Ställning -skeda?

2009-04-12 @ 20:50:23
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: cattis

Hahahhah fifasen. La du upp den där snygga bilden jag ritat på min favoritställning. Haha. Bilden var ju riktigt snygg, men det är nästan så jag inte kommer ihåg själv vad jag menar. VAr ju några år sen! haha. Tack för ett superfint inlägg om mig =) Ja det är verkligen coolt att vi äännu hänger ihop, inte illa! Det är bara för att vi är bäst helt enkelt och tycker om varann =)

Kramar till bästa Clara! Vi får göra lite mer bus när jag kommer hem till semestern!

2009-04-13 @ 10:20:55
Postat av: cat

Ps. VAD LÅÅÅÅNGT HÅR JAG HADE

2009-04-13 @ 10:21:58
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback