-

HEJJA SOFIE OCH SIMON!

2009-04-11 @ 21:22:39
Pratade med Sofie (en go tjej) på msn för en stund sen och nu ÄNTLIGEN hade hon 3-5 min mellan sina värkar. Och dom var på väg till förlossningen som dom har 1 timme bort!! Men det är så himla spännande, jag blev direkt avis på hennes värkar trots att jag hade något fööööör många förra gången så kan jag redan längta till nästa gång. För som jag känner just nu ska jag ge det där med föda barn en chans till i sådär 7-8 timmar, annars får dom sprätta upp mig bäst dom vill. För 38 timmar tänker jag det dock inte låta det ta. Nästa gång ska jag ha orka att vilja vara med och föda barn och sen få se på det lilla livet. Förra gången blev allt så konstigt. Men jag får ändå pirr i hela kroppen när jag tänker på förlossningar och längtar verkligen till den dagen som jag ska börja plugga till ssk och sen ta steget til bm. Jag tror att det är lite som med idrott, sjäv är jag inte så megabra på att utföra idrott men gillar att vara ledare och hjälpa och pusha andra.

Så nu kommer mitt största hejja hejja hejja till Sofie, Simon och Knoddas!!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

aha ska du bli bm!? Förstår att du inte orkar en 38 timmars igen men härligt att du ska ge det en 7-8 timmar nästa gång. heja till sofie (& simon) och lycka till clara

2009-04-12 @ 09:17:08
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback