-

En riktig snorunge....

2009-04-02 @ 10:05:21
Vi som tom hade dubbelkokat oss idag fick ställa in vart enda ett... Så kan det gå när lillkillens näsa rinner värre än våran toalett. Större delen av natten var han såpass täpt att jag har inte kunnat sova alls, eftersom känslan kom tillbaka från när han var nybakt och slutade andas om nätterna (och dagarna, men då hade man mer naturlig koll). Så imorse fick Johan gå upp med honom så jag fick sova en stund, vilket var himla skönt. När Johan skulle till skolan var det bara att dra sig upp.... Kan säga att det var med tunga steg ända till jag fick se solstrålen Max titta upp på mig, då var det bara att inse att det kanske inte var så synd om mig som jag trodde. När vi kommer till köket där det är bra mycket ljusare får jag en smärre chock, ungen hade ju snor i HELA ansiktet, ända upp till hårfästet!! Då fanns det bara en sak att göra, bada... Han vart besviken att det inte gick att simma i fem centimeter vatten men kom sen då att man kunde dricka vattnet och fick då på den lilla stunden han badat hela tre kallsupar. Sån är han, min lilla snorunge. Nu sover han igen i min säng, lite renare, lite tystare (inget snor ivägen) och precis lika underbart fin som vanligt.

Kommentarer
Postat av: catti

det har ju en förmåga att bli snor överallt. det är väl krasseltider nu. så synd om de små

2009-04-02 @ 10:24:32
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Carola

Krya på dig max säger Leia

2009-04-02 @ 15:09:35
Postat av: malena

fler med sjukstuga ser jag!!

2009-04-03 @ 18:43:56
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback