-

Ska man skratta eller gråta?

2008-09-29 @ 13:34:06
Fick tabletter idag mot svampen i brösten, ÄNTLIGEN! Så nu ska det onda bort en gång för alla! Men så kommer man hem och tur i oturen är jag typ en på miljonen som läser bipacksedeln innan jag tagit någon tablett.... Och vad står det där om inte att man inte ska ta tabletterna och amma då det gör över i mjölken och dom då avråder från detta... SUCK!!

För övrigt har Max och jag vart nere på sjukhuset och hälsat på Tessan och lilla Emil, de va mysigt värre och nu väntar vi på att Malin ska komma och hälsa på oss. Så idag är det fullt upp.

Kommentarer
Postat av: Moster H

ibland undrar man vad läkarna tänker på när dom gör sånt....

2008-09-30 @ 15:01:37
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback