-

Max har fått en kompis till!!

2008-09-27 @ 17:35:12
Tänk va konstigt de kan va ibland. Exakt en månad efter vi fått våran Max fick Tessan och Nicke sin Emil som var 30 gram lättare än Max men annars lika stor och lång. Men han hade mycket mera hår, men jag har ännu hopp om att Max en dag ska få en fiiin kallufs med tanke på att hans mamma fick vänta mååånga år på att ens få ett fjun men sen tog igen det med råge. :-)

I övrigt så har Max varit på sin första marknad, de blev Klinte marknad med mig och Johan och sin mormor och moster Hanna. De va otroligt mycket  folk och krimskrams.



För övrigt Max favorit hobby.... BADA!!

Kommentarer
Postat av: cattis

han njuter!!

2008-09-29 @ 19:08:23
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback