-

Jag bara älskar våran vagn!

2008-10-02 @ 22:23:22
Har hittat en hobby som är sååå mysig. Ut och gå med Max i vagnen. Skulle ha haft den i tisdags när vi skulle träffa "tjockisarna" på Myllan (öppna förskolan) men då va det punka på fanskapet och gissa vem som blev besviken och fick gå med babybjörn selen.... Så nu tar jag varje stund till att gå med vagnen. :)

För övrigt kolla vi på SOS GUTE och min roliga piratkompis Ojet va med en hel del. Kändes lite konstigt att sitta och säga att olyckorna inte alls kommit i den ordning i verkligheten som dom gjorde där..

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback