-

Familjebad.

2008-10-05 @ 23:02:52
Ikväll har vi lyckats knöla ner oss alla tre i vårat badkar och va mysigt vi hade. Max bara älskar att bada och med tanke på att vi gör de me så blir det great!

Innan idag har jag, Johan, Max, Hanna och Wille vart och grattat faffa. De va trevligt trots monsunregn... Och med tanke på Hannas goa bullar så kunde de ha vart vilket väder som helst men trevligt blev de.

Sen va vi hemma på inspektion hos Sara och Henke fin fina hus. Även de va trevligt. Blev inte så lite avis men va fan... En dag ska jag oxå ha en grymt stor egen tvättstuga. :-)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback