-

tränat, badat och ska baka snart.

2008-11-21 @ 12:19:36
Har redan hunnit med massor med saker idag. Först en god och mysig frulla med Johan sen bar det av till TC för att köra low imp, kul men förbannat jobbigt. Känner mig alltid lika snygg i träningskläderna, lite som en elefant i trikåer.
Max va som vanligt i gymmet med Johan och pumpade.
Väl hemma igen tog jag och Max ett trevligt bad ihop, Max trodde att det var uttagningen till OS i 100 meter fjäril och gav gärnet hela tiden, jag hade fullt sjå med att hålla honom över ytan.
Nu har Johan lagat stuvade mackisar och falukorv, ska bli sååå smarrigt såå! Sen kommer Hanna och Niklas för att baka lussebullar till dopet. De blir säkert bra de me.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback