-

Mitt underbara liv som Clara.

2008-11-27 @ 00:19:12
Idag skulle vi åka till Hemsebadet för att plaska med alla söta och underbara bebisar med sina söta och underbara mammor. (Och jo Nina.... Självklart Robban med!) För övrigt så va Johan med och de var tur vill jag lova! Han körde i slasket i dryga 40 km/h!!!! Fyyy faaaan va segt och kramp i armen hade jag tillslut eftersom jag höll i mig i allt som gick att hålla i sig i med tanke på att jag minst tre gånger varje minut trodde att vi skulle antingen krocka eller åka i diket. Saken blev ju inte bättre av att vi skulle åka en "mysig" väg, vilket innebar NO snöröjning alls!! Jaja, tillslut var vi framme och drog en räkmacka på fiket. Därefter tog vi oss till badet och vi hoppade i plurret. De va vad man kallar ett Halleluja moment i livet, alla bebisar var glada (glad bebis= glad mamma och pappa) och vi bara mysade omkring. Max tog som vanligt det där med simning på största allvar och sprattlade värst som vanligt. Lite kul med tanke på hur lugn han är annars.
Ikväll har Julia och Hanna vart på besök så vi passade på att se Sex and the city filmen. Helt ok, lite svårt bara att hänga med när Max vill att man ska busa med han.

Här är nästan alla söta badisar, Nina och jag tar kort så de e därför vi inte syns.
För övrigt är det Johan som leker Lejonkungen med Max....


Jag, Max, Catti och Vincent snackar viktiga saker..


Jag älskar dig min lilla groda!


Kommentarer
Postat av: moster J

jag är så stolt över lilla grodan, han har säkert osynliga gälar ... med en sån mamma å pappa som han har kommer han kunna simma fjärilsim innan han fyller 2 bast :)

2008-11-27 @ 10:32:00
Postat av: Anna

Hej Clara!

Tråkigt att varken jag eller Eric kunde komma på Max dop på lördag, men så kan det va...

Hoppas det går bra iaf o vi ses ju till nyår - det ska bli kul!

Kram till er alla från norrlandsprinsessan :)

2008-11-27 @ 13:01:09
URL: http://norrlandsprinsessan.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja visst var det mysigt. Det får vi snart göra om igen. När det är bättre väglager.

2008-11-27 @ 16:46:33
Postat av: cattis

jag vill också va simba... kan johan lyfta upp mig på dopet?

2008-11-27 @ 18:55:44
Postat av: clara

Visst ska vi göra om det Nina!



Ja du får väl fjäska för Johan så gör han det säkert. Du kan ju fundera på om det ska va Lejonkungen eller Dirty Dancing??

2008-11-27 @ 23:33:12
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: fadder

finns ingen sötare unge än min lilla favvo Max!!

2008-11-30 @ 09:58:49
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback