-

Bonde söker fru??

2008-11-19 @ 22:17:32
Vi var hemma hos mamma och pappa på middag. Bjöd in oss med armbågen som jag brukar, brukar va så trevligt så. Sen försvann alla åt olika håll och kvar satt mamma och jag framför Bonde söker fru. Vilket min kära syster Hanna hatar, då hon tycker att dom ska byta namn till Bond söker kärlek och av den anledningen vägrar titta på programmet... SÅ HANNA! Kan iof tycka att hon har rätt då de inte bara handlar om att hitta en fru utan en livspartner. Under tiden låg Max där i soffan och bara lekte så fint med sina leksaker. Tillslut jublade han i kör med oss när Wilhelm fick stanna. Och sen då.... Exakt hur synd var det inte om killen som Hanna skickade hem??

Nu får det va nog med bonde söker fru bekymmer, så nu är det dags för familjemys.

Kommentarer
Postat av: Moster H

vem har jag skickat hem? :S

2008-11-19 @ 23:25:57
Postat av: clara

hmm. Inte du, andra Hanna i programmet såklart! ;-)

2008-11-20 @ 18:33:57
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: cattis

jaa,det var jättesynd om han... =( han grät ju.. buhu

2008-11-20 @ 21:07:25
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback